Dokumenti

7. Pritužbe

I. KAD ULAGATELJ MOŽE PODNIJETI PRITUŽBU

Pritužbu na rad Društva mogu podnijeti svi sadašnji i bivši ulagatelji i/ili njihovi predstavnici u fond/ove pod upravljanjem Društva i to u slijedećim slučajevima:

  • ako nije zadovoljan kvalitetom pružene usluge,
  • ako smatra da relevantne osobe u Društvu te prodajni agenti prodajne mreže nisu u pružanju usluge iskazali profesionalni odnos i pažnju koja mu se kao ulagatelju Društva morala iskazati,
  • ako smatra da je postupanje Društva, relevantnih osoba i/ili prodajnih agenata u pružanju usluga bilo protupravno i/ili suprotno dobroj poslovnoj praksi,
  • ako nije primio odgovarajuća izvješća ili ona sadrže pogrešne podatke,
  • ako smatra da je zbog protupravnog postupanja Društva, relevantnih osoba i/ili prodajnih agenata pretrpio određenu materijalnu štetu,
  • ako smatra da je na bilo koji drugi način oštećen zbog djelovanja Društva, relevantnih osoba u Društvo i/ili prodajnih agenata.

Pritužbom se ne smatra ulagateljevo obraćanje Društvu u svezi naknada propisanih prospektom i pravilima fondova, kao ni zahtjevi i prijedlozi ulagatelja za smanjenjem navedenih naknada. Pritužbe se podnose na hrvatskom jeziku.

Nema pronađenih stavki.

Spremni surađivati sa SQ Capitalom?

Podrška izvrsnim timovima je u samoj srži našeg djelovanja

Klikom na “Prihvati sve kolačiće” pristajete na pohranjivanje kolačića na vaš uređaj radi poboljšanja navigacije web stranice, analize korištenja web stranice i pomoći u našim marketinškim aktivnostima. Pogledajte našu Politiku privatnosti za više informacija.